Rabu, 23 Maret 2011
Suka Artikel

Update - Verifikasi Paypal Terbaru Gratis..!!!

Advertisement
Get Paid Best PTC - Bingung dengan verifikasi paypal, baiklah saya akan meberitahukan pada kawan-kawan cara verifikasi paypal terbaru gratis yang saya dapatkan dari sebuah forum.

Tanpa basa basi lebih banyak, mari kita bahas segera..

  • Pertama-tama Pergi ke Contact Us. Terus di Email Us Klik Send Us kaya gambar dibawah ini
Contact Us


  • Terus klik kaya di gambar ini
Email Us


  • Pada kotak "summarize your question in one sentence" di bawah, isikan sama seperti pada gambar
Summarize question
  • Klik Continue. "kata yang ada di summarize nya " how to verified my account without credit card " tulis pada "additional information" saya kasih contoh kalimat yang saya kirim ke paypal


Dear paypal,

Hello, my name is . I am a new member of paypal.
Today, i have registered in paypal but i see that my account is still unverified.
I am just an university student. I use paypal to accept my payment from my freelance work. My client only use paypal to send their payment, and they require me to have a verified paypal account.
This is my problem. When i tried to verify my account, i must enter some credit card number and i dont have any credit card..
bank regulation in Indonesia said that, to get a credit card, I had already worked with an income of at least 20 million a year. But i am still university student and i am still unemployed..
I ask you with all my respect..can i verify my account without credit card? How can i do that? I use paypal because paypal is really popular in online payment..And the most important thing is, I cant receive my money if i dont have a verified paypal account..
Please Advice me what should i do..
Thank you very much..

regards,

  • Jadi anda menjelaskan mengapa anda tidak bisa memverifikasi paypal dengan credit/debit card anda. Klik continue, Tunggu sampai kurang lebih 1 sampai 2 hari bakal dapet balesan email kaya gini.



  • Saya dapet email kaya gini, soalnya saya masih personal account, tidak langsung premier setelah saya dapat email seperti ini saya langsung ke paypal dan upgrade menjadi premier lalu saya mengirimkan Attach file yang diminta oleh paypal Saya mengirim email kepada manualverify@paypal.com saya bilang...


Here is the documents you require to verify my account manually..
Thank you for your help.

Regards,



  • setelah itu paypal langsung membalas email





  • tunggu beberapa jam lalu dapat lagi email dari paypal lagi


Balasan akun anda disetujui di verifikasi



  • Dan Selamat, Account Paypal anda terrverifikasi secara manual dan Sukses !
  • Bukti




Article lain yang mungkin ingan kamu baca: